اس ام اس فاطمیه سری پنجم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس فاطمیه سری پنجم
نوشته شده در یک شنبه 10 فروردين 1393
بازدید : 1264
نویسنده : معاون مدیریت

هرسال منم عبدعطایت مادر
خوشبخت شدم ذیل عطایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی بی
صد عید الهی به فدایت مادر

 

 

این عید به نور فاطمیه زیباست
روزی تمام سال من با زهراست
با بردن نام فاطمه فهمیدم
سالی که نکوست از بهارش پیداست

 

 

جز علی و پدرت قدر تو را کس نشناخت
شب قدری و بُوَد قدر تو پنهان زهرا
ایام سوگواری بانوی دوعالم تسلیت

 

الا ای چاه یارم را گرفتند / گلم ، باغم ، بهارم را گرفتند
میان کوچه ها با ضرب سیلی / همه دار و ندارم را گرفتند . . .

 

 

ما را بود گدایی تو تاج افتخار/این تاج را به تخت سلیمان نمیدهم
ایام شهادت صدیقه طاهره،ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) را به تمامی فورجکیهای عزیز تسلیت عرض می نمایم

 

 

ﺣﺮﻡ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﺎ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﺎﺳﺖ
ﭘﺲ ﻧﮕﻮﯾﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺑﯽ ﺣﺮﻡ ﺍﺳﺖ ...
يا مادر سادات

 

 

من شیعه شدم رها ز هر قید
در دام محبتت شدم صید
مادر به خدا نمی فــروشم
یک لحظه ی روضه ات به صد عید

 

 

سال ها می اید و می رود
ولادت ها می اید و می رود
شهادت ها می اید و می رود
عزاداری ها می اید و می رود
مهم این است
با خود خلوت کنیم و تصمیم بر ترک گناه بگیریم حتی شده یک گناه یک دروغ
و اینگونه ایام را سپری کنیم
کاش اینگونه شود ....

 

 

سفره نوروز
کسی را
شفاعت نمی کند
فاطمه (س) را دریابید

 

 

مردک پست که روزی نمک حیدرخورد،
نعره زد برسرمادر به غرورم بر خورد،
ایستادم به نوک پنجه ی پا اماحیف،
دستش از روی سرم رد شد و برمادر خورد

 

 

کوچه ها با دلِ حیدر شده در جنگ و سپس
مو سپیدی علی وارد میدان شده است
::صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا::

 

 

زیر باران دوشنبه بعد از ظهر/اتفاقی مقابلم رخ داد/وسط کوچه ناگهان دیدم/
زن همسایه بر زمین افتاد/سیب ها روی خاک غلطیدند/چادرش در میان گرد وغبار/قبلا این صحنه را...نمی دانم/در من انگار می شود تکرار/آه سردی کشید،حس کردم/کوچه آتش گرفت از این آه/و سراسیمه گریه در گریه/پسر کوچکش رسید از راه/گفت:آرام باش! چیزی نیست/به گمانم فقط کمی کمرم.../دست من را بگیر،گریه نکن/مرد گریه نمی کند پسرم/چادرش را تکاند، با سختی/یا علی گفت و از زمین پا شد/پیش چشمان بی تفاوت ما/ناله هایش فقط تماشا شد/صبح فردا به مادرم گفتم/گوش کن ! این صدای روضهء کیست/طرف کوچه رفتم و دیدم /در ودیوار خانه ای مشکی است...
با خودم فکر می کنم حالا..کوچه ء ما چقدر تاریک است
گریه،مادر،دوشنبه،در،کوچه..راستی! فاطمیه نزدیک است...

 

 

ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت / زهرایی و خورشید غبار قدمت
کی گفته که تو حرم نداری بانو؟ / ای وسعت دلهای شکسته ، حَرَمت . . .

 

 

دارد دل و دین میبرد از شهر شمیمی/افتاده نخ چادر او دست نسیمی/درخانه ی زهرا همه معراج نشین اند/آنجاکه به جز چادراو نیست گلیمی. یازهرا

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس ایام فاطمیه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس فاطمیه سری جدید , اس ام اس جدید , اس ام اس روزگاری , اس ام اس فاطمیه , پیامک محرم , پیامکه زیبا , پیامک ایام فاطمیه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: